Campanyes interactives

Hola!

La feina que teníem per aquesta setmana era buscar diferents campanyes interactives, quelcom difícil si tenim en compte el poc desenvolupament del camp i la privacitat en la recerca.

Amb l’aparició de la web 2.0, la publicitat s’ha volgut posar al dia. S’ha aprofitat de la bidireccionalitat de la que es pot gaudir amb la web 2.0 i han aparegut els anuncis interactius. No sabem fins on arribarem en aquest format però el que sí podem dir és que és una manera més amena i divertida d’anunciar-se. Com a exemple del que acabem de dir, podeu consultar els següents links:

http://www.youtube.com/tuseat

La marca Seat va fer un anunci interactiu per tal de celebrar el seu 60è aniversari. Des d’aquest link podem fer un recorregut a la història de la marca i les seves intencions cap al futur. Això sí, d’una manera ben diferent. Personalment, el millor anunci interactiu que he vist fins ara.

http://www.heineken.es/home/yourheineken/

A partir d’aquesta web, una de les marques més conegudes de cervesa arreu del món, intenta diferenciar-se de la resta permitint al seu client personalitzar la seva ampolla.

http://anuncios-comerciales.blogspot.com/2010/09/anuncio-tipp-ex-interactivo.html

Un producte imprescindible per a tots els estudiants va publicitar-se a partir d’una web tan coneguda com el youtube. Com va aconseguir interactuar amb l’espectador? Impressionant.

http://deagosto.com/2010/09/23/adidas-interactivo/

De la mateixa manera que el cas anterior, Adidas també interactua amb l’espectador a través d’un vídeo del youtube, que cal recalcar que es de baix cost de producció.

http://cdn.eyewonderlabs.com/100125/adWdrDemos/54580772/54580772_54519687_85596_85601_Demo.html

Per tal de veure l’anunci al complet, Mercedes demana la col·laboració de la persona que trobem darrera la pantalla. La trobarà o passarà desapercebut?

http://www.bannerblog.com.au/2009/06/pringles.php

La constant i monòtona interacció pot arribar a ser avorrida. Què en penseu?

http://www.japipolo.com/

Una altra opció és que la marca creiï una pàgina plena d’interacció, pot arribar a ser rentable?

Sense cap dubte, aquesta recerca ha sigut bastant enriquidora ja que he entrat en un camp que desconeixia. Llàstima de la poca informació visual que es pot trobar a la web i de la privacitat d’alguna.

De moment, això és tot. Ens veiem amb una nova feina a la següent entrada.

Marina.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: