Les emocions

Hola!

La tasca d’aquesta setmana consistia en analitzar la utilització d’emocions a l’hora de comunicar el benefici bàsic en un anunci publicitari. Per aquest motiu, he realitzat una recerca d’espots publicitaris i, d’aquesta manera, poder aconseguir el nostre objectiu.

Els sentiments que havíem d’analitzar eren els següents -junt amb aquests podreu trobar el link que exemplifica l’objectiu-:

Nostàlgia:

Anunci Coca-Cola (generació 80)

http://www.youtube.com/watch?v=dPr421a-re4

Benefici bàsic: L’aportació de felicitat gràcies a un producte que no et fallarà mai.

Espots de l’Atlètic de Madrid:

http://www.youtube.com/watch?v=jUnH91YShCA&NR=1

Benefici bàsic: Afiliació a un sentiment per sempre i malgrat no ser el millor.

http://www.youtube.com/watch?v=cXQiIgCcIVQ&NR=1

Benefici bàsic:Afiliació a un sentiment encara que s’hagi de patir.

http://www.youtube.com/watch?v=uNxaOhr_sc0&NR=1

Benefici bàsic: Afiliació a un sentiment malgrat les diferències.

PSOE:

http://www.youtube.com/watch?v=uYXGB4uQWiw

Benefici bàsic: Afiliació a una ideologia a la que es pot confiar.

SORPRESA

Almendro:

http://www.youtube.com/watch?v=8wMVFMDIT40&feature=related

Benefici bàsic: El retorn que sempre succeeix en unes dates tan especials.

Chocolate valor:

http://www.youtube.com/watch?v=UyX_9WWYp6k

Benefici bàsic: El plaer de gaudir d’una temptació, d’un vici.

POR:

http://www.youtube.com/watch?v=OwYE6UzF7zg

Benefici bàsic: El perill de la conducció.

http://www.youtube.com/watch?v=_AoEbsAn40Q&feature=related

Benefici bàsic: El perill d’una conducció segura però més si s’utilitzen altres dispositius.

Port aventura

http://www.youtube.com/watch?v=-1lSoHck_j8

Benefici bàsic: La temptació de l’humà cap al perill.

Maltractament infantil

http://www.youtube.com/watch?v=wB21B4iCuyQ

Benefici bàsic: Conscienciament de que el maltracte infantil també existeix.

SEGURETAT:

Coca-Cola:

http://www.youtube.com/watch?v=ao6BkoNs17k&feature=related

Benefici bàsic: Gaudir de la vida, t’ho diu l’experiència, acompanyada sempre d’un producte essencial.

Banco Santander:

http://www.youtube.com/watch?v=6nfZG6y9LKE&feature=related

Benefici bàsic: Sensació de tranquil·litat al saber que tot està en bones mans, gràcies també a l’experiència.

Renault:

http://www.youtube.com/watch?v=w9Z4OXlTrs4

Benefici bàsic: Hi ha coses que no podrem arribar a entendre mai, ara bé, de la tranquil·litat que t’aporta Renault mai en dubtaràs.

EUFÒRIA:

Heineken:

http://www.youtube.com/watch?v=yIutgtzwhAc&feature=related

Benefici bàsic: Gaudir d’un bon plaer.

San Miguel:

http://www.youtube.com/watch?v=t42l304Mzmk

Benefici bàsic: La passió que et proporciona un esport, te la proporcionarà el seu producte també.

http://www.youtube.com/watch?v=E1Mbfl67_28

Benefici bàsic: El seu producte et proporcionarà l’alegria que necessites a qualsevol festa.

Doncs fins aquí, la meva recerca. Com haureu observat, sota de cada link es troba resumit/da el benefici bàsic o promesa.

Ens veiem a la pròxima entrada.

Marina.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: